با همکاری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی استان اصفهان ایجاد می‌شود.

مدرسه تخصصی مهارت‌آموزی با هدف رفع چالش کمبود نیروی انسانی ماهر در صنایع مختلف به خصوص صنعت سازه‌های فولادی استان اصفهان با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی استان اصفهان، در راستای اجرایی سازی میز خدمت اعضای انجمن و با هدف رفع معضل کمبود نیروی انسانی ماهر در شرکت‌های فعال حوزه سازه‌های فولادی، جلسه مشترک هیئت مدیره انجمن با سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
در این جلسه علیرضا بینا، رئیس هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان سازه های فولادی استان اصفهان، ضمن معرفی اجمالی از شرح وظایف انجمن و شکل‌گیری آن، بر ضرورت رفع معضل کمبود نیروی انسانی ماهر در شرکت‌های این حوزه تاکید کرد. به گفته وی این چالش می‌تواند در بلندمدت صنعت تولید سازه‌های فولادی استان را با مشکلات جدی مواجه کند.


حمید منتظر القائم، مدیر سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه، نیز با تاکید بر اهمیت منابع انسانی در صنایع، آمادگی این واحد را برای رفع این معضل از طریق تفاهم‌نامه موجود میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و سازمان فنی و حرفه‌ای اعلام کرد.
بر این اساس با همکاری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی استان اصفهان، مدرسه تخصصی مهارت آموزی شکل خواهد گرفت که به صورت ویژه و عمیق بر آموزش مهارت‌های مورد نیاز صنعت تمرکز خواهد کرد. در این مدرسه مهارت آموزان پس از آموزش‌های تخصصی، گواهی معتبر دریافت خواهند کرد و این امر می‌تواند در جوانان امید به آینده را افزایش دهد و درآمدهای پایداری برای آنها رقم بزند و از سوی دیگر معضل کمبود نیروی انسانی ماهر در صنایع را کاهش و مدیریت کند که با پیگیری های انجمن، این روند در حال انجام می باشد.

دسته بندی ها
اطلاعیه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This will close in 0 seconds