گزارش برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی استان اصفهان با رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان؛ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۱

در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی استان اصفهان که صبح روز شنبه ۱۴۰۲/۶/۱۱ با   جناب آقای بخشی رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در محل این سازمان صورت پذیرفت؛ معرفی انجمن و بیان دیدگاه های اعضای هیئت مدیره و نیل به دیدگاه مشترک پیرامون همکاری های فی مابین در دستور کار قرار داشت.
در ابتدای این دیدار جناب آقای علیرضا بینا رئیس انجمن سازه های فولادی استان اصفهان  ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه با اشاره به چگونگی و اهداف شکل گیری انجمن سازه های فولادی در استان اصفهان، همکاری سازمان نظام مهندسی و انجمن سازه های فولادی را یک فرصت در جهت تحقق اهداف طرفین در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم استان برشمردند و این همکاری را مقدمه ای در جهت توسعه استان اصفهان در حوزه ساختمان ، صنعت و... دانستند. ایشان ضمن اشاره به نیاز انجمن و سازمان نظام مهندسی به همکاری مشترک در اجرا و نظارت پروژه های عمرانی ، تصریح کردند : بدون شک بهبود کیفیت و ایمنی سازه های عمرانی در استان که بهبود زیست مردم استان را دربر خواهد داشت یکی از نتایج این همکاری مشترک خواهد بود.
در ادامه آقایان دشتی، رضایی و ماهی جانی از اعضای هیئت مدیره انجمن نیز با اشاره به اهداف و برنامه های انجمن ، تعامل حوزه سازه های فولادی ، سازمان نظام مهندسی و اصناف مرتبط با حوزه سازه های فلزی را گامی مثبت در جهت پیشرفت و توسعه صنعت سازه های فولادی و باثبات سازی فعالیت های صنعتگران در این حوزه ، دانستند.
در ادامه این دیدار آقای بخشی ، رئیس سازمان نظام مهندسی استان ضمن خوش آمد گویی و استقبال از برگزاری این جلسه ، از آشنایی با انجمن سازه های فولادی ابراز خرسندی کرده و ضمن تاکید بر تعامل دو طرف در حوزه نیازهای فی مابین بر حمایت سازمان نظام مهندسی از اهداف و برنامه های انجمن سازه های فولادی ، تاکید کرد.
در انتها ، ایشان پیشنهاد تشکیل جلسه مشترک بین انجمن سازه های فولادی، سازمان نظام مهندسی،  اتحادیه ها و اصناف مرتبط با این حوزه ، استانداری اصفهان و اداره کل راه و شهرسازی ؛ را در جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه های مورد نیاز را ارائه دادند که مورد استقبال و پیگیری اعضای انجمن واقع شد.

دسته بندی ها
اطلاعیه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

This will close in 0 seconds